Krijg je publiek mee. Copywriting vanuit je DNA.

Als je spreekt vanuit je hart, heb je je publiek mee. Ook als je schrijft. Da’s evident. Je straalt uit dat je houdt van wat je doet, dat je er goed in bent, dat je er trots op bent. Het gevolg? Je toehoorders en lezers hangen aan je lippen. Is dat niet fijn?

Ook je klanten zoeken naar een leverancier waar ze zich goed bij voelen. Het gaat verder dan de goederen of diensten die je levert. Ze willen zaken doen met iemand die hen enthousiasmeert. Die gelooft in de meerwaarde van zijn aanbod. En er met vuur en passie over communiceert. Kies daarom voor copywriting vanuit je DNA.

Word de ideale gesprekspartner voor je klanten.

Neem je klanten mee in je verhaal. Zowel online als offline. Ben jij glashelder in wie je bent en waarvoor je staat?

  • Waar geloof je in?
  • Hoe kijk je naar je omgeving? Hoe ziet deze er vandaag uit en hoe wil je dat ze er morgen uitziet?
  • Hoe ga je aan de slag om dit te bereiken?
  • Waarin ben je écht onklopbaar goed?

Het antwoord op deze vragen is de kern van je verhaal, je identiteit, je DNA.

Je eigen DNA-test. Met Vivec.

Ik neem je mee in een identiteitsoefening. Met als uitkomst  je eigen DNA-testresultaat:

  • Duidelijk: je formuleert krachtig en doordacht je ideologie, visie, missie, unieke kracht, waarden en ambitie.
  • Natuurlijk: het sluit aan bij je innerlijke drijfveren. Helemaal zoals je bedrijf is.
  • Actief: jij en je medewerkers zijn aan zet. De oefening doe je bij voorkeur samen. Goed voor het groepsgevoel en voor een resultaat waar iedereen zich kan in vinden.

4 redenen om er meteen in te vliegen

  • Een frisse kijk op je bedrijf. Evidenties worden troeven. Eigenschappen worden voordelen voor je klant.
  • Een stevig fundament voor je communicatieplan. Er waait een nieuwe wind doorheen je communicatie en je imago is in lijn met je identiteit.
  • Een pragmatische aanpak én een bedrijfseconomische achtergrond: een unieke combinatie om samen een sterk verhaal te schrijven.
  • Een toffe oefening samen. Je staat er niet alleen voor. Ik denk met je mee en geef je de nodige tools om je te inspireren.

Is deze DNA-oefening iets voor jou?

Ben je

  • een KMO die al enkele jaren actief is? Reflecteer samen met je medewerkers over jullie droom en ambitie en zet alle neuzen in dezelfde richting.
  • een startend bedrijf, alleen of met partners? Bouw je bedrijf op een stevige basis.
  • een zelfstandige die al jaren aan de slag is? Stel jezelf eens in vraag en zet je eigenheid in de verf naar de buitenwereld.
  • een familiebedrijf dat zich voorbereidt op een toekomst met de nieuwe generatie? Een reden om je identiteit écht scherp te stellen.

Ga ervoor en enthousiasmeer je doelgroep met je uniek verhaal.