Een professionele achtergrond in marketing en communicatie
Als Master Toegepaste Economische Wetenschappen ben ik al snel geboeid door marketing en communicatie. Ik doe ervaring op bij verschillende bedrijven, zowel in een B2B als in een B2C omgeving: 4 jaar bij Stichting Flanders Technology International als project manager, 10 jaar bij Kinepolis Group als BtoB manager en 4 jaar bij Technopolis als manager marketing en educatie.
En een passie voor fotografie
In 2009 besluit ik het roer om te gooien. En mijn creativiteit ook op een andere manier in te zetten. Tijdens een voltijdse opleiding fotografie bij Syntra, leer ik de kneepjes van het vak. Daarna bouw ik snel een aantal leuke referenties op. Ik specialiseer me vooral in fotografie van architectuur, interieur en design, en bedrijfsreportages. Ook in sociale reportages kan ik me helemaal uitleven.
Ik werk met full frame Canon camera’s en beschik over lichtgevoelige lenzen voor zowel groothoek- als tele-opnames.
Verhalen schrijven in woord en beeld als logisch vervolg
Het is dan een ook een logische stap om in 2011 zowel de jarenlange ervaring in marketing en communicatie als de liefde voor fotografie te bundelen in Vivec.
Met Vivec ondersteun ik je als ondernemer om jouw verhaal te vertellen, zowel in woord als in beeld.
Ook voor sociale organisaties en goede doelen
Als mede-oprichter van SAMMAN begeleidde ik ook talrijke sociale organisaties en goede doelen in hun communicatie. Identiteitsmarketing en copywriting zorgen ervoor dat zij zich op een duidelijke manier profileren naar hun doelgroep en potentiële partners toe.