Fotograaf voor architecten, interieurontwerpers en ondernemers met pit


Streef jij naar perfectie in je vak? Dat treft. Als professioneel fotograaf voor architecten, interieurarchitecten, KMO’s en zelfstandigen deel ik deze passie.

Altijd fotografeer ik met de bril van een marketeer. Verschijn je zelf voor mijn lens? Of is het je bedrijf, een realisatie waar je trots op bent of een droomproject dat je wil delen met je klanten? Tijdens de fotoshoot wordt jouw wereld de mijne. Ik dompel me er volledig in onder.

Het resultaat? De foto’s vatten je visie en versterken je verhaal. Uniek en puur, zoals het is.

Foto's die sprankelen? Daar zeg ik JA tegen.

Fotograaf met focus op 4 disciplines


De foto’s op je website en je sociale media zijn het visitekaartje van je bedrijf en merk. Ze geven je klanten een eerste indruk. Niet alleen van jezelf. Ook van je vakmanschap.

Kwaliteit en oog voor detail zijn mijn stokpaardje. Daarom specialiseerde ik in slechts 4 disciplines: architectuurfotografie, interieurfotografie, bedrijfsreportages en fotoshoots voor personal branding.

Bij Vivec combineer ik  een solide technische kennis met creativiteit en een getrainde blik om snel de mooie invalshoeken, opvallende lichtinvallen en fijne details bloot te leggen. Een ideale combinatie om jouw unieke kracht in de schijnwerpers te zetten.

Foto's die extra waarde creeëren voor de professional


Hoe toon je als architect, interieurarchitect, decorateur of designer je laatste realisaties aan je klanten en prospecten? Met foto’s die de juiste sfeer ademen en jouw visie rond gebruik van licht en ruimte weergeven.

Ben je producent of vakman? Je vakmanschap en professionalisme weerspiegelen zich dan in foto’s van je afgewerkte product. Liefst in een gebruikerscontext. Beelden van details zijn even belangrijk als mooie overzichtsfoto’s. Ook fotoreportages van het productieproces zelf zijn een meerwaarde voor de klant.

Als bedrijfsleider of communicatiemanager gebruik je vaak sfeer- en andere beelden van het bedrijf. Ze ondersteunen je commercieel verhaal. Of het nu een presentatie, website, catalogus, folder of eender welke andere drager betreft, je wil dat de foto’s “spreken”.