Je showroom in het uitstalraam?

Ja, dat is wellicht een niet alledaagse uitspraak of gedachte. Want je showroom ís toch gewoon het verlengde van je uitstalraam? Je toont er je producten in de beste omstandigheden. Met de juiste accessoires en de aangepaste belichting tover je de sfeer om je klanten te inspireren. Want dát is nu net je vak. Je wil je klanten het pallet aan mogelijkheden tonen om hun interieur te doen stralen. Je wil ze de producten, de materialen, de stoffen doen voelen en beleven. Want alleen zo kan je ze op een persoonlijke manier het juiste advies geven. En dat appreciëren ze.

Daarom moet je ze ook daar krijgen.

Foto’s op je website, sociale media en in de catalogus

Met foto’s van je toonzaal geef je meteen mee wat ze van jou als zaak kunnen verwachten. Als het goed zit, is je showroom immers volledig in lijn met de identiteit van je bedrijf. En als dit overeenstemt met hoe je klanten willen werken om hun interieur vorm te geven, geef je hen écht zin om met jou samen te werken.

Klaar voor een fotoshoot?

Ontdek hier enkele sfeerbeelden van showrooms.